♥ Saknaden är stor

Saknden efter dig är stor. Jag känner smärtan inom mig så fort jag ser dig. när jag ser dig sjunga eller när jag står framför eller jämte dig på singneringarna så känner jag mig trygg. Du är en som lyssnar på en.
Du är alltid glad, snäll och så jävla omtänksam.
Din musik är så jävla bäst och man kan inte sluta lyssna på  det.
2 jävla veckor kvar till jag träffar dig, kan inte tiden bara gå lite snabbare?!  Sammarlagt blir det att jag får träffa dig 3 gånger i Augusti och det är jag jävligt glad över.
Saknar dig Erik Grönwall.



























Kommentarer
Postat av: Malin - Q r i s t a a l l

Gah jag blir galen av avundsjuka! xD

Hur har ni fått så mycket tid med han varje gång? Känns som dom alltid har så dåligt med tid :/

2010-07-28 @ 00:33:36
URL: http://qristaall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0