♥ hos sööööta Anna

Länge sen. Får la ta tag i bloggandet nu eftersom folk vill veta om mitt liv :)

Sitter hemma hos Anna och lanar framför darton. Får se hur länge vi orkar. hahaha
Jag kan berätta lite vad som hänt i livet eftersom jag inte bloggat om de.
Jag har träffat Erik Grönwall igen! hihi Kan ju berätta att vi väntade 14 timmar på han, men vad gör man inte för en sådan pöööjk..
Spelingen var ju helt underbar. Ni som vatt på en fattar vad jag menar..
Singneringen var lika så. Alltid lika söt och rolig och kul att han känner igen en. Fast inte konstigt han känner igen mig, finns ju en människa till som ser ut som mig. hhaha svårt o missa då..

På fredag är det Göteborg som gäller. Jag, Emma och 2 till ska kolla på P!NK. Kommer bli underbart! :)
Stannar nog till söndag då Jennie o Stina kommer up, vi ska till Liseberg då.


Älskar denna bilden! ♥








Kommentarer
Postat av: frida

söta bilder :D

2010-07-21 @ 13:35:59
Postat av: victoria

Känslan på spelningar är UNDERBAR! Erik är riktigt härlig jämt! :)

Underbara bilder du har med honom :)

2010-07-22 @ 16:17:27
URL: http://ifiaintgotyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0