♥ Frågestunden AVSLUTAD! + svaren

1. Vad skulle du gjort om du vann 100 000? :)  Av: Fanny Walhed
Svar: Hmm. Jag skulle nog åkt på en resa och sen åka runt och kolla på Erik G eller EMD.


2. ses vi på rix i halmstad iår? :D<3  Av: Jolin
Svar: Klart vi gör! Man får inte missa sin hemstad ju. :)

3.    Av: Victoria
1.
Vad är det bästa minnet du har tillsammans med Erik ?
2. Gillar du REbound något ?
3. Ses vi i Kalmar på Rix :)
Svar:
1. Hmm, alla gånger. Jag kan inte välja ut en gång, för alla är lika underbara!! ^^
2. Jaa, jag gillar REbound.
3. Klart vi ses i Kalmar! :)

4. Vad e det bästa med mig?????    Av: Emma Johansson
Svar: Vet ej. hahahaha, men du kan ibland vara snäll.

5. Vem tycker du mest om om du får välja mellan EMD & Erik Grönwall? Du får bara välja en...   Av: Anonym
Svar: Jaa du.. Om jag måste välja en så väljer jag Erik Grönwall. Om jag får säga så är han mer omtänksam mot mig. Viss tycker tvärt om men så tycker jag. Men jag gillar EMD också jätte mycket.

6. Vad tycker du är det bästa med festivaler? =)   Av: Christina Bexell
Svar: Det är nog att man får träffa nya vänner hela tiden. Umgås med de vänner man inte träffar så ofta.

7.     Av: Felicia
1. vad tycker du om med att blogga?
2. vilka artister gillar du& har träffat?:)
3. vem är din favoritkaraktär och i vilken film?
4. hur är en äkta vän enligt dig?
5. gillar du magnus weideskog?:D
6. när började du gilla e.m.d. och när träffade du dom första gången? ;)
Svar:
1. Roligt. Man får skriva av sig ibland.
2. Oj detta svar kan bli långt :P
Jag har träffat: E.M.D, Erik Grönwall, Erik Hassle, Velvet, Kim, Janet,
BWO, Star Pilots, Måns Zelmerlöw, Ola Svensson, Charlotte, Perelli, Mariette Hansson,
Nicklas Hocker, Eddie Razaz, Rabih Jaber, Per Gessle, Style, Mojje, Tove Styrke, Calle Kristiansson,
Alice Svensson, Takida, Good Charlotte, Eric Saade, Anna Bergendahl, Darin, Alcazar,
Håkan Hellström, Sam Hagberth, P!NK.  M.M
3. Ingen anning.
4. En äkta vän enligt mig är en vän som bryr sig om än i alla lägen.
5. Ingen Anning vem killen är. :)
6. Jag Började gilla dom redan när som startades. Och första gången jag träffade dom var 17 Februari 2008. :)

7.
Vart är det längsta du rest till för att träffa en kändis? Stad/ort?     Av: Elin
Svar: Svedala är det längsta jag har åkt. Då träffade vi E.M.D.

8.   Av: Anonym
1.
Vad fick dig att starta en blogg?
2. Vad heter dina bästa vänner?
3. Vad går du för program på gymnasiet?
Svar:
1. Jag skaffade en blogg för att dela med mig av mitt liv. Berätta om vilka artister jag har träffat, olika koncerter jag har vatt på eller ska på.
2. Det säger jag inte här, folk vet vem som är min/mina bästa vänner.
3. Jag går Media och inriktning foto på John Bauer Gymnasiet. Ska börja andra året nu.

9. Av: Camilla
1.
Om emd och erik (grönwall) spelade samtidigt och du kunde bara gå på en, vem hade du sett? 
2. Hur många gånder har du träffat emd och erik? ;d
Svar:
1. Hmm, en jäkligt svår fråga. Men tyvärr jag kan inte svara på den. :( Jätte svårt beslut.
2. E.M.D. har jag träffat 13 gånger och Erik Grönwall har jag träffat 6 gånger.

10:  Av: Karro
1. Är jag en av dina bästa vänner?
2. Hur många kort har du med Erik?
3. Vilka är dina favorit tv program?
4. Skulle du vilja bor här i Göteborg? Kram<3
Svar:
1. Ja det är du! ♥
2. 15 kanske. :)
3.
Oj, jag bruker aldrig kolla på tv men jag gillar Glee serien. :)
4. Jaa jag skulle vilja bo i Göteborg. Men jag skulle också vilja bo i Stockholm.

11. Vad gör du på fritiden?
Svar: Jag umgår med mina vänner, jag tränar på gym, åka på koncerter mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0