♥ Emma, Frida & Båstad!

Hej alla!
Helgen har varit grym.
I fredags så var jag och Emma hemma hos Emma och Frida och hade det mysigt. Vi beställde pizza och åkte in till stan och satt i Norrekatspark och lyssnade på musiken som var där.
I lördags så gick jag upp vid 12 och sen vid 13 tiden tog jag bussen till Tröninnge för att stå i kiosken vid 15.00.
Fick ju så där ett tag, men jag och Erika gjorde inte alls mycket. vi satt mest och kollade på Tyskland - Argentina.
Jag tog bussen hem vid tjugo i 6 och när jag kom hem så hade några från Västerås kommit och skulle va här tills idag då.
Igår så åkte vi alla ner till Båstad vid halv 11 tiden och jag och Emma satte oss utanför tennis bannan och väntade på att grinadrna skulle öppnas.
När vi va inne på arenan så gick jag o Emma o hittade en plats och satt och väntade på Eric Saade.
Vi var i Båstad till 3 typ. Sen hem, och på kvällen stack vi ner till stranden och tog ett dopp.


Idag så blir det strand fest! :)  Naaajs !!!



Jag och Eric Saade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0