dags att berätta vad som hände..

Fredag: Jag slutade skolan vid 11.5 stack o åt. Och sen så kom morfar och hämtade mig och Emma och då körde vi och hämtade Jennie.
Vi hann med 1 tåget och när vi var uppe i Gbg så gick vi in på nordstan där vi skulle träffa Kenza. Vi  mötte även Karro där.
Efter det så gick jag, Emma och Jennie till Skandinavium och mötte Erica, Hennes kille, Felica och Rojin. Satt utanför ett tag och seda försökte vi fixa in oss men jag, Emma och Jennie gick in i biljett affärern och frågade om det fanns biljetter kvar och det gjorde det. Men det var så man fick sitta bakom scenen. Men skit samma, vi köpte biljetterna och jag ångrar inte det. Det fanns platser så vi kunde sitta på sidan av läkteren istället.
vi mötte Hanna och hennes kompis...
Efter Idol gick vi till hotellet och där mötte vi ingen men när vi var på väg ner för en jätte jobbig backe så kom Geir ch vi snackade med han lite. Sen så kom alla andra i en stor buss, och innan vi hinner upp så hade de flesta hunnit gå in. Men vi mötte Paul Haukka. Skön kille det där!
Sen tog vi taxi till centralen. Och sen gick vi hem.
Hela kvällen var underbar.

Lördag: Vi vaknade runt halv 9 tiden och åt lite frukost sen tåg vi spårvagnen till Centralen och så gick vi in på Nordstan. Mötte Hanna där igen och efter ett tag så kom Mia! :)
Vid 11 tiden började det. Skulle göra "Hi Five " med han. Men det blev inte av utan han krama om mig istället.
Sen mötte vi Geir och han är alltid lika glad.
Vi var i Nordstan hela dagen.
Vid 8 tiden på kvällen så drog jag, Emma och Jennie till Liseberg för att kolla lite. Sjukt fint är det där.
Var hemma igen vid halv 11.

Söndag: Vi sov länge och vi vaknade runt 11 och vi gjorde oss i ordning och gick in till centralen och lämnade Jennie som skulle hem före mig och Emma. Jag och Emma gick på Avenyn för att leta praktik plas hos någon fotograf. Men de hade stängt.
Vi gick in till Centralen och åt, det blev en kyckling sallad för mig och sen blev det att vänta på tåget.
Tåget skulle gå 15.42 men vi kom inte ifrån Göteborg förens 16.50 typ. Brandlarmet hade gått i någon tunnel så det var därför vi fick vänta.
Var hemma i halmstad vid 18 tiden.


Nu har jag berättat om vad som hände i helgen. Självklart kommer bilder när Jennie har skickat de till mig..
Men vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0