1 December

Hejsan allihopa!

Bli inte förvånade nu, jag ligger redan i min säng och jag ska snart sätta på ett avsnitt av Bartenderskolan..Om ni undra varför jag redan ligger i sängen så kan det beropå att jag är sjukt trött och har ont i huvet.
För en stund sedan så kom jag och Emma hem från Gekås. Har vatt och handlat lite där.

Det jag fick med mig hem var:
2 par tights
1 linne
Hårfärg
Parfym
Mascara
och täckstift


Idag är det alltså 1 december och jag fattar inte varför tiden går så fort för.. Om 2 månader och 19 dagar blir jag 18 år och det längtar jag mycket till!
Jag ska snart skriva in mig på en kör skola så jag kan ta körkortet så snabbt som möjligt. Jag vet att jag är sent ute med det redan men men...
Aja nu ska jag starta ett avsnitt och sen blir det förmodligen en film..
Ha det bra så hörs vi imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0