♥ trött & sen snygg Erik G

Sitter i min sköna säng och kollar runt lite på internet. Mormor och morfar är i stan och hämtar Matilda ( Min lilla syster ) hon har varit på Liseberg idag..
Idag fick jag min älskade och saknade skoldata tillbaka, nu har vi Windows 7. Najs!
Imon är det fredag och då är det skola igen, vi ska nog bara skriva ett CV och sen ska vi göra lekar med 1 orna och 3 orna.
På kvällen blir det att dra in till stan och kolla på Oscar Linnros eller vad han heter. hahaha
Vi hörs imon!

Måste ba lägga upp denna bilden på Erik Grönwall. Titti från Rix Fm har tatt bilden från Rix Fm Festivalen i Norrköping idag. ( Erik Grönwall är han blonda ). Jag tyckte att det var fint men bara väldigt ovanligt att se på han!

Vad tycker ni andra om hans hårfärg? :)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Asså jag älskar Erik överallt men om jag ska vara helt ärlig så var itne den färgen jätte snygg :P Förlåt Erik<33

Kraaam<3

2010-08-20 @ 21:42:36
URL: http://flodabrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0