♥ Sammanfattning av sommaren 2010

förlåt om jag inte har bloggat sen helgen men jag har inte orkat och gör inte det nu heller. Men jag lovar det kommer nog imon när jag har fått min skoldata tillbaka.




SAMMANFATTNING AV SOMMAREN 2010!

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Ja

Dog någon som stod dig nära?
Nej

Vilka länder besökte du?
Inga

Är det något du saknar sommaren 2010 som du vill ha sommaren 2011?
Sol

Vilket datum från sommaren 2010 kommer du alltid att minnas?
10 Juni, 16 Maj, 23 Juli, 1,2 aug, 5 aug, 6 aug, 15,16 aug. <3

Största misstaget?
Tappat gamla vänner

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag fick reda på när min opration ska va.

Bästa köpet?
Biljetterna för att veta att man ska träffa antingen EMD eller Erik Grönwall <3

Vad spenderade du mest pengar på?
Resa runt

Gjorde någonting dig riktigt glad?
EMD, Erik Grönwall, vänner & familj. Och självklart närsolen var famme.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om sommaren 2010?
Alla Erik Grönwalls,
EMD
Ola - Overdrive
Lovestoned - Rising girl
Train - Hey, Soul Sister
mm

Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Gladare

Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat mina gamla vänner.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Vatt hemma.

Hur tillbringade du midsommarafton?
Firade med vänner på stranden.

Blev du kär i sommar?
Vet ej

Hur många förhållanden?
0

Favoritprogram på tv?
The Hills & The City.

Bästa boken du läste i sommar?
har inte läst ngt.

Största musikaliska upptäckten?
Rasmus Seebach, Lovestoned mm

Något du önskade och fick?

Japp, träffa Erik massa gånger<3

Något du önskade dig men inte fick?
Jaa, jag ville till Stockholm.

Vad gjorde du första dagen på sommarlovet?

Mitt sommarlov kunde börja bättre. JAG TRÄFFADE ERIK GRÖNWALL <3

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?

Ja, om Erik kom hem och spelade i min trädgård. hahah men det kommer aldrig att hända. :P

Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2010?

Venne

Vad fick dig att må bra?

Alla stunder med vänner och Erik <3

Vem saknade du?
Erik & vänner.

De bästa nya människorna du träffade?
Alla nya vänner och artister jag träffat!

Sommarens sötaste?
Erik Grönwall <3

Sommarens hetaste?

ehhh vem tror ni? :P Erik G

Sommarens besvikelse?
allt regn

Sommarens bästa?
vänner & koncerter

Sommarens snällaste?
Alla vänner & artister!



Hahaha kände att det blev mkt Erik Grönwall. Men seriöst han har förändrat mitt liv så jävla mkt. Han är mitt halva hjärta <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0