♥ Lana inatt?

Hoppas ni mår bra idag. Det gör iallafall jag, på lördag drar jag och syrran upp till Gbg och Karro. På kvällen blir det disco med Rabih och Eddie. Kommer bli sjukt kul!!! :)
Sen på söndagen så är det ju Rix Fm i Göteborg. Då träffar man ju EMD, Erik Grönwall och REbound.
Whoo Rabih och Eddie igen.
Nej usch nu låter jag lite överdriven, kan berätta att jag börjar bli lite trött, men Emma och jag har bestämt att vi ska lana här framför darton inatt.  Vi brukar ändå somna vid 4 och vi ska upp vid 8 så varför sova 4 timmar. Då kan man lika väl sitta här. Eller? :P

Ni får ha det så bra så hörs vi imon. (Får se om jag verkligen kan vara vaken :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0