♥ it was not yesterday

Heeeej alla, förlåt för den dåliga uppdateringen. Men jag har knappast hunnit + att jag inte har vatt hemma.
Jag har ju somsagt varit i Växjö 1 vecka. Jag och syrran va hemma hos Christina. Vi 3 var ju i Kalmar för att kolla på Rix Fm och Erik Grönwall. Vi träffade Li för första gången och hon var sjukt snäll. Träffade även marika också.
Dagen blev ju inte som vi hade tänkt.
Jag gick till O´boy tältet och frågade om det var någon som skulle interjuva idag för dom eller för Hamsterpaj. Och det visste inte hon i tältet utan jag skulle komma tillbaka vid halv 6 när hennes kompis hade kommit.
Och när klockan var halv 6 så gick jag dit och då sa hon att ingen skulle intejuva. Men då frågade hon mig och jag ville göra det och jag ba: EHH JAA OKEJ. :)
Så vid 7 tiden då själva Festivalen började följde jag med henne bakom scenen och vi väntade på en tjej som skulle ge oss Backstage band.
väl bakom scenen så började jag skriva frågor och verkligen tänka på hur interjuverna skulle bli. Jag hade bestämt mig för att jag ville interjuva Erik Grönwall, REbound och någon mer som jag inte kommer ihåg just nu.
Men en av "tjejerna" akom scenen sa att man blev tvungen att ringa till bandets manager först innan man kunde få interjuva dom. Erik fick jag inte interjuva och de andra fick vi inget svar ifrån. :(
Men jag fick va bakom scenen hela kvällen och jag snackade med nästan alla artister och tog kort med de flesta också.
Jag fick även gå upp på scenen när alla "Press fotografer" gick upp + att jag fick gå upp på scenen när Apollo Drive sjöng och Love Generaton sjöng.

Men det hände en rolig sak när jag skulle ut från själva backstage stället. Då stog det typ några små barn där och började sträcka fram deras  autograf block till mig, som att jag vore en kändis lixom... hahahhaa 


Det var i Kalmar och nu ska jag skriva om vad som hände i växjö.

Dagen började med att jag, Emma och Stina vaknade vid 11 och vid 10 i 12 åkte vi till Alvesta för att hämta upp Lovisa.
Sen hem till Stina igen och åt lunch och sen in till stan för att kolla runt.  Vi gick till lilla scenen och snackade lite med tommy och sen gick vi till Marika som hade passat plats åt oss sen klockan 9 på morgonen.
Sedan så gick vi tillbaka till lilla scenen och där skulle det ha introtävling och jag vann ju såklart 1 tröja.
Lite senare på dagen så skulle KICKUP ha tävling och det skulle va 6 presoner uppe på scenen och jag blev den andra som fick komma upp och sen blev det Stina och Emma också som fick komma.
Jag kan säga att man skulle svara på frågor för att få komma upp. Iallafall jag, Emma och Stina blev i Tommys lag och jag kan säga att vi förlorade. hahaha
Jag gjorde även 2 tatueringar under dagen (fejk).
När klockan var halv 5 någon gång så skulle det vara en ny tävling och då kunde man vinna en RIX FM FESTIVAL skiva. Och självklart svarade jag rätt på frågan som han knappt han säga innan jag kunde den. hahaha.
Men det roliga va att jag fick möta Vicky. Vi fick svara på några frågor och jag vann tillslut. Sen blev det att ställa sing vid scenen och vänta på att det skulle börja.
Hela dagen var underbar.



Jag och Rabih

Jag och Love Generation

Jag och Linda & Velvet

Jag och sötaste Erik Grönwall

Jag och REbound

Jag och Erik Grönwall

Jag och Erik Grönwall

Jag och REbound

Jag och REbound

Jag och Broken Door

Jag och Anders Fernette

Jag och Mason Pitts

Jag och Fredrik

 

 





Kommentarer
Postat av: Li

awww, du är sjukt snäll du meeh <3, det var ju tack vare dig jag fick stå på scenen när rebound sjöng :D.

2010-08-10 @ 23:57:55
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: Annelie

HAHA! xD Jag tycker du skulle skriva autograf till dom & låtsas att du var en kändis ;) HAHA xD det har en i min klass gjort en gång.. :P

2010-08-12 @ 18:22:52
URL: http://schitzophreenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0