♥ Drar till Göteborg idag

Hejsan allihopa!

Måste berätta vad som hade hänt i morse.
Jag brukar alltid vakna några gånger på natten för att kolla på klockan och i morse när jag skulle kolla på klockan så var den helt svart, min lampa gick inte o tända. Jag gick upp för att höra med syrran om hennes lampor och klockor o sånt funkar men nej det gjorde det inte.
Sen prova jag starta darton för min Ipod skulle ladda men nepp det funkade inte.
Gick ner till mormor och ba: Vad fan är det som händer?? Hon säger då att strömmen har gått i HELA huset och jag tänker faan också. Jag kan inte platta håret, jag kan inte rosta mina mackor till frukost, jag kan inte ladda min Ipod, jag kan inte ens se när jag går på toa :O
Men efter typ 45-50 så kom äntligen strömmen tillbaka. Så nu har jag plattat håret och min Ipod laddar och så  nu. :) :)

Drar ju upp till KÄRA Göteborg idag. Ikväll blir det disco med Rabih och Eddie. Naaaajs! :)
Jag får se om jag hinner att blogga under helgen. Kan inte lova något. Men annas hörs vi väl på måndag kväll eller något.
Hoppas alla får en bra helg!


Jag just nu :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0