♥ Ska bli bättre på att uppdatera

Förlåt ännu en gång för en sån urdålig uppdartering.

Kom hem från stan för ett tag sen. Jag o syrran mötte upp Emma och Frida på gallerian och sen gick vi lite i affärer sen letade vi efter ett fik. Och vi bestämde oss för Espresso House. Där fick det bli en frapino vanilj och en macka.
Efter fikan bliv det åter igen att gå o kolla i affärer gick in på Kaphal och hittade ett par fina öronhängen.
Nu snart ska jag o Emma hem till Anna och kolla på fotboll. HBK möter Malmö idag och jag hoppas på en bra match och att Halmstad vinner. :)

Jag lovar att jag ska bli bättre på att blogga. Men jag vill gärna kunna mobil blogga men vet ej hur jag gör. :(
 Någon som kan hjälpa mig med det? :D

// S ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0