♥ seg uppdatering

Hej alla läsare!

Igår kunade jag inte blogga alls. För jag vaknade vid 12  sen vi tänkte jag inte ens på det så men det gjorde väl inget ändå. Igår mötte jag först upp Emma i stan för vi gick och hämtade biljetterna jag hade vunnit till Drott -Ystad.
Sen mötte jag och Emma upp Mattias för han skulle fixa en sak till oss.  Just de mötte även upp Jennie efter de.

Handbolls matchen var ju i gårkväll och det var sjukt kul. Ystad hade inte ledningen någon gång utan Drott vann med 26-25 tillslut. Så nu står det 2-2 i matcher och nästa mach spelas på söndag nere i skånelandet. :) Hoppas dom vinner där.

Somsagt just  nu ligger jag ner bäddad i min säng och känner verkligen inte för att gå upp. Vill verkligen inte dra upp min rullgadin och mina passienner och ser att det spö regnar utanför. Det är det värsta som finns.
Jag och syrran ska böja små fixa oss nu snart för vi ska hinna packa lite sen via 16.40 tar vi bussen till stan för att Vicky & Christina kommer till stan, även Lovisa. :)
Jennie och hennes mamma hämtar oss på Centralen sen.
Bloggar väl kanske senare idag.
Hoppas ni får en bra Valborg!


Jag och söta Christina! ♥


Jag och Söta Vicky! ♥

Puss ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0