♥ åter igen till skolan.

Sitter alltså i skolan igen och har engelska. Det är väl sådär med att ha kommit tillbaka, jag börjar iallafall med huvudvärk och det är inte roligt. Om man nu bort ser från alla de dåliga sakerna så ska det bli varmt här i Halmstad idag. 14 grader tror jag och sen så 11 grader ba i skuggan. :) nice eller vaddå?? haha
Igår så mötte jag o Emma, Frida och Emma på sannarp för att kolla när Erika spelade match. Satt mest o solade för det var sjukt skönt väder. Det gick väl inte jättebra för Trönninge men det var bara en träningsmatch.
Sen på kvällen blev det att dra till Ug och det var väl rätt lamt där, men det funkade. Eller ja jag somnade nästan.
Snart kommer det en dagens hiss & diss så missa inte de ;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0