♥ AIK - HBK

Hej allihopa!

Hoppas ni mår bra, det gör iallafall jag.
S
itter just nu i min säng och ba kolla runt lite på internet. Ska snart bege mig hem till Anna och där ska vi kolla på fotboll. Halmstad möter AIK idag i stockholm. Eller aa på Råsunda i Solna.
Idag var det skola och en kille var hos oss idag. Han lärde oss hur vi gör sår med smink o sånt. Rätt kul. Bilder kommer senare när jag lagt in som på darton.
Fick även sluta 1 timme tidigare än vanligt och det var skönt. Skulle gått på mattestugan idag men det blev inte så. Faan ångrar mig nu efter, jag måste verkligen börja ta tag i matte på allvar, har IG i det just nu. Och vi har NP om bara några veckor...
Aja nu kan jag inte skriva så mycket mer utan jag ska ner o äta lite nu sen så sticker jag. Så vi hörs senare.

♥♥♥♥♥♥♥♥
Hoppas Halmstad vinner idag.
♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0